Menu

Supercykelstier

  • Afsender: Region Hovedstaden og 18 hovedstadskommuner
  • Periode: 2010
  • Målgruppe: Cyklister
  • Nøgleord: Branding, rådgivning, design

Region Hovedstaden og 18 hovedstadskommuner er gået sammen om et ambitiøst projekt omkring cykelpendlerruter. Visionen er ganske enkel, at hovedstadsområdet skal være verdens bedste cykelregion.

Aros Kommunikation vandt i 2010 udbuddet om rådgivning i forbindelse med cykelpendlerruterne sammen med COWI. Vores opgaver bestod i branding, kommunikationsstrategi og kampagneplanlægning og udvikling af layout til website.

Som det første stod Aros Kommunikation for at udvikle brandet til cykelpendlerruterne, der nu er døbt Supercykelstierne. I den sammenhæng har vi designet supercykelstiernes markante, orange C samt udviklet en komplet designmanual til både skiltning, website, nyhedsbrev, outdoor og profilmateriale. Derudover har vi stået for at få taget en række profilbilleder, der løbende skal bruges i materialet.

RELATED WORK